torsdag den 6. februar 2014

Love is no big truth

Jeg savner min kæreste, og må konstant stoppe mig selv fra at ringe til ham i panik og spørge, om vi ikke bare skal glemme alt det der med at slå op. Det er virkelig ikke nemt sådan at gå fra et meget (!) fast forhold og et fælles hjem til at være alene, og det uanset om man selv i første omgang bakkede op om beslutningen. Heldigvis er det i situationer som denne, at det går op for en, hvor meget det egentlig betyder at have sin venner (selvom det er en kliche). I dag har jeg siddet på et kollegieværelse et sted i København med en god veninde ved min side og set Gigantic. Den var et tiltrængt indslag i min ellers lidt kærlighedforladte tilværelse (man må godt have ondt af sig selv, når man lige har slået op, ikke?). Den kan helt klart anbefales, hvis man er til den slags letfordøjelig komedie-type film (som heldigvis ikke er alt for corny). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar